اتاق پرو مجازی بخشی از آینده‌ی فروشگاه‌ها

تکنولوژی‌های جدید، فضای فیزیکی را صرف بهبود تجربه خرید مصرف‌کنندگان خواهند کرد. برای مثال خدمات فروشندگان برای خریداران به واسطه‌ی ثبت و تاریخچه‌ی خرید آن‌ها، شخصی‌سازی خواهد شد؛ چرا که آن‌ها ترجیحات مشتریان و حتی سایز آن‌ها را نیز می‌دانند. در واقع همه چیز از جمله اتاق پرو! به هم متصل خواهند شد. ویدئوی زیر تنها یکی از ایده‌هایی است که اکنون در حال توسعه است و می‌تواند یک تجربه خرید بهتر را به شما هدیه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 14 =